Dag mooie vrouwen,
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij stroomt het vandaag.
Er is een liedje ontstaan dat nog meer in de vorm mag komen, maar ik deel gewoon de eerste aanzet zoals deze spontaan in me op kwam en ik aan het zingen was tijdens het opruimen in huis haha.
Zo zie je maar dat creatie in alle hoedanigheden en momenten zich kan aandienen. En ik luisterde ernaar en voelde; maar dit is MIJN medicijn. Mijn stem en zingen. Dus dat ga ik delen!
En is het perfect: Ja en Nee.
Ja omdat het perfect is hoe het nu stroomt, hoe ik de opruimboel de boel laat en ruimte geef om even lekker in deze inner flow te zijn en daar uiting aan te geven. Omdat de woorden en klanken gewoon hun natuurlijke weg vinden en mij dat een gevoel van vreugde geeft. Dit is niet af te dwingen. Het ontstaat en ik verlies de tijd. Een teken dat ik hierin op kan gaan.
Nee omdat het nog verfijnder kan, ik nog niet alle mogelijkheden beheers van garageband, er nog niet een complete tekst is die helemaal overbrengt wat ik voel. Mijn tweede en derde stem beter afgestemd zouden kunnen zijn.
Maar ik ga niet wachten tot het perfect is. Mocht er nog inspiratie stromen om dit lied te verfijnen, dan komt dat en zo niet, dan is dit mijn medicijn, precies zoals het is.
Imperfecte perfectie. En mijn boodschap helder:
Own your medicine
Share it with the world.
Your gifts are wanted and needed exactly as they are right now.
So be courageous, follow your inner flow and show up with whatever is your gift, your medicine in this moment.
It might be a song, a dance, a movement, an act of kindness, a smile, a tear, a tenderness expressed, a beautiful image, a loving word, the way life moves through you in her fullness is your medicine.
You are the medicine.