Jeej, net besloten gehoor te geven aan een verwaarloosde inutitie van jarenlang. Ik wil (een) therapeutische sessie(s) met paarden gaan ervaren!
Ik voel al jaren dat dat echt super gped zou zijn voor me om over bepaalde angsten voor verbinding/leven/stevig blijven staan/ mn plek innemen/grenzen etc heen te komen. Maar stelde het steeds uit.. Vond het ook spannend, want ondankd dat ik vroeger paardgereden heb bleef ik ze een beetje eng vinden. Op een gegeven moment als kind, werd ik omvergelopen door een ahetlander.. En paar jaar geleden tijdens een sysyemische sessie met paarden, liep het paard me ook bijna omver en dreef me in een hoekje. Wat een spiegel.. Dat is niet m'n plek durfde in te nemen en echt stevig in mijn likf en in verbinding met de omgebing verankerd durfde zijn. Het was super confronterend, hihi..
En nu voel ik heel veel zin om het aan te gaan, ik weet gewoon dat daar enorm veel te ervaren, leren, helen, verbinden is...
😄🥰💓
Ik heb ook ooit een sessie gedaan met een paard. Ik hou zo van die manier van communiceren met dieren. Heel mooi dat je dat gaat doen 💝